Қоғам

Қоғам

Үкіметтік емес ұйымдарға арналған сыйлықақы алу үшін, жыл сайын өтетін конкурсқа өтінім қабылдау басталды. Конкурстың мақсаты – ҮЕҰ әлеуетін нығайтуға және қоғамдық пайдалы жобаларды іске асыру үшін, олардың мотивациясын арттыруға бағытталған маңызды институционалдық қолдау көрсету.

ҚР Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті qamqor.gov.kz ақпараттық порталында «Сот әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп таныған адамдардың тізімі» функционалы іске қосылды.

Жүргізуші куәлігі «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ мамандандырылған филиалдары (Мамандандырылған ХҚКО) арқылы ҚР Ішкі істер министрлігімен беріледі. Жүргізуші куәлігін рәсімдеуге мемлекеттік баж құны – 1,25 АЕК. Рәсімдеу мерзімі – 90 минут.
Жүргізуші куәлігін жоғалтқан жағдайда сізге келесі құжаттармен Мамандандырылған ХҚКО-ға жүгіну қажет:

- жеке куәлік;

- 075/у нысаны бойынша медициналық анықтама;

- мемлекеттік бажды төлеу туралы түбіртек (құны – 1,25 АЕК).

Кассаға кезекте тұрмау үшін сіз жүргізуші куәлігін алу үшін мемлекеттік баж салығын онлайн-сервис арқылы төлей аласыз.
Гаухар ТАГАБЕРГЕНОВА,

Атырау қаласы бойынша мамандандырылған ХҚКО маманы

Паспорт жоғалған немесе ұрланған жағдайда cіз «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ филиалына (ХҚКО-ға) төмендегі құжаттарды ұсына отырып, жүгіне аласыз:

- Құжаттарды қайта дайындау туралы жазбаша өтініш, онда жоғалу мән-жайын міндетті түрде көрсету қажет;

- Паспорттың ұрлануы туралы өтінішті қабылдаған қылмыстық қудалау органынан талон-хабарлама (құжат ұрланған жағдайда);

- мемлекеттік баж төленгені туралы түбіртек не мемлекеттік баж төлеуден босатуды растайтын құжат;

- ҚР азаматаның жеке куәлігі (егер паспорт жоғалса).

Егер паспорт Қазақстаннан тыс жерде жоғалған болса, азаматтарға ҚР консулдық мекемесіне жүгіну қажет, онда олар ҚР-ға кіру үшін және тұрғылықты жері бойынша ҚР аумағында жүру үшін куәлік алады. Елге келгеннен кейін дер уақытта паспортты қайта дайындау үшін уәкілетті органдарға жүгіну қажет.

Фарида АМАНБАЕВА,

«Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ Атырау облыстық филиалы, №1 қалалық ХҚКО маманы

Бүгін «Бірыңғай мемлекеттік жылжымайтын мүлік кадастры» ақпараттық жүйесіне қатысты сауалдарға «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы КЕ АҚ Атырау облыстық филиалының қалалық жер кадастры және тіркеу бөлімі басшысының орынбасары Еркін Мухангалиев жауап береді.

1-сұрақ: Кадастрлық (техникалық) паспортты қалай алуға болады?

Жауабы: Кадастрлық (техникалық) паспорт алу үшін халыққа қызмет көрсету бөлімдеріне жүгінуге немесе электрондық үкімет порталы (ЭҮП) арқылы тапсыруға болады.

2-сұрақ: Кадастрлық (техникалық) паспорт алуды неден бастау қажет?

Жауабы: Кадастрлық (техникалық) паспорт алу үшін алдымен:

- Жаңадан құрылған жылжымайтын мүлікке ғимараттардың, құрылыстардың және (немесе) олардың құрамдас бөліктерінің сәйкестендіру және техникалық мәліметтерін құқықтық кадастрға енгізу үшін тапсырыс беру керек. Осыдан кейін «тіркелген жылжымайтын мүлік объектілерінің кадастрлық паспортын және жаңадан құрылған жылжымайтын мүлік объектісіне жүргізілген мемлекеттік техникалық зерттеп-қарауды жүргізу қорытындылары бойынша сәйкестендіру және техникалық мәліметтердің алшақтығын белгілеу туралы қорытындыны беру» қызмет түріне тапсырыс беруге болады.

3-сұрақ: - Кадастрлық (техникалық) паспорттың дайындалу мерзімі туралы айтып кетсеңіз?

Жауабы: Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) немесе порталға жүгінген кезде құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап:

1) жаңадан құрылған жылжымайтын мүлікке ғимараттардың, құрылыстардың және (немесе) олардың құрамдас бөліктерінің сәйкестендіру және техникалық мәліметтерін жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік кадастрының ақпараттық жүйесіне енгізу – 1 (бір) жұмыс күні;

2) жылжымайтын мүлік объектілерінің кадастрлық паспортын және жылжымайтын мүлік объектісінің түріне байланысты жаңадан құрылған жылжымайтын мүлік объектісіне жүргізілген мемлекеттік техникалық тексеру қорытындылары бойынша сәйкестендіру және техникалық мәліметтердің алшақтығын белгілеу туралы қорытындыны беру:

• пәтерлер, жатақханалардағы бөлмелер 3 (үшінші) жұмыс күніне беріледі;

• жеке тұрғын үйлер, жеке гараждар, саяжай құрылыстары 5 (бесінші) жұмыс күніне беріледі;

• жалпы ауданы 1000 шаршы метрге дейінгі қалған жылжымайтын мүлік объектілері 7 (жетінші) жұмыс күні беріледі;

• жалпы ауданы 1000 шаршы метрден асатын объектілер 10 (оныншы) жұмыс күніне беріледі;

• бірінші күрделілік санатына жататын осы тармақшаның екі және үш абзацтарында көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерін қоспағанда, жылжымайтын мүлік объектілері 5 (бесінші) жұмыс күні беріледі.

4-сұрақ: Кадастрлық (техникалық) паспорттын жоғалтып алған жағдайда не істеуге болады?

Жауабы: «Жылжымайтын мүлік объектісінің кадастрлық паспортының телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет түріне халыққа қызмет көрсету бөлімдері немесе электрондық үкімет порталы (ЭҮП) арқылы тапсырыс беруге болады.

5-сұрақ: Бұрынғы техникалық паспорт жарамды ма және қандай жағдайда қайта жасақтатуға болады?

Жауабы: Бұл ретте бұрын берілген жер учаскелеріне және пәтерлерге/үйлерге техникалық төлқұжаттардың барлығы қолданыстағы қолданыстағы мемлекеттік куәліктер өз күшін сақтайды.

• – пәтерлерді, үйлерді және басқа да жылжымайтын мүлікті қайта жоспарлау, реконструкциялау, қайта жабдықтау, соның салдарынан техникалық және сәйкестендіру сипаттамалары өзгерген кезде;

• — құқық белгілейтін құжаттағы сәйкестендіру және техникалық ақпарат пен мүліктің нақты деректері арасындағы сәйкессіздіктер анықталған кезде;

• және меншік иесінің қалауы бойынша жаңартылуға жатады.

Қазір ЭЦҚ кілтін қашықтықтан қалай алуға болатыны туралы ақпарат сұрайтын тұрғындар көп. «Азаматтарға арналған Үкімет» Мемлекеттік корпорациясы КЕ АҚ Атырау облыстық филиалы фронт офистерді үйлестіру басқармасының басшысы Эльмира Утебаева аталған сауалға жауап берді.

Басқарма басшысының айтуынша, ЭЦҚ кілттері жеке және заңды тұлғалар үшін беріледі. Оны қашықтан алу мүмкіндігі үшін, Сізге қажет:

- Қолданыстағы жеке куәлігі (Қазақстан Республикасында берілген фотосуреті бар жеке басты куәландыратын құжаттың) немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Мемлекеттік деректер қорында Қазақстан Республикасы азаматының паспорт;

- Кіріс SMS-хабарламаларды алу мүмкіндігімен ұялы телефон;

- Сіздің дербес компьютеріңізде веб-камера болуы тиіс.

Есіңізде болсын, қандай жағдайда да танымайтын өзге адамға электрон цифрлы қолтаңбаны ашуды тапсырмаңыз. Себебі, ол - сіздің жеке мәліметіңіз. ЭЦҚ өз компьютеріңізде сақталып тұрсын немесе арнайы флеш жадыға жүктеп алыңыз. Оны өзге біреуге беруге болмайды.

Сондай-ақ, басқарма басшысы азаматтарға электронды цифрлы қолтаңбаны қауіпсіз жерде сақтауға кеңес береді. Өйткені, сіздің ЭЦҚ-ңызды білетін адам жеке мүлікке және тағы басқа құжатқа оп-оңай ортақтаса алады. Сондықтан, оны өзіңіз алып, қауіпсіздігіне де жауапты болғаныңыз абзал.

Мемлекеттік қызмет көрсетудегі «Сапа» ұғымы қоғамда әрдайым маңызды рөл атқарады. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы қызмет берушілердің жұмыс тиімділігінің басты көрсеткіші және ол тікелей халыққа арналуы тиіс.
Өз кезегінде, Департаментпен қызмет алушылардың құқықтарын қорғау және қалпына келтіруімен қатар қызмет беруші органдарда ішкі бақылау шараларын тиісті деңгейде жүргізуге ерекше назар аударылады.

Атап айтқанда, 2024 жылы Департаменттің шұғыл әрекеті нәтижесінде 7 қызмет алушының құқығы қалпына келтірілген болатын. Қызмет алушылардың басым көпшілігі жер қатынастары саласы, оның ішінде жер учаскесіне құқық беру, жалдау мерзімін ұзарту, табыстау кезектілігі және қызмет берушілердің қызмет көрсету барысындағы іс-әрекеттеріне қатысты Департаментке жүгінген.

Бұл ретте, шағымдар заңнама аясында зерделеніп, Департаментпен тиісті шаралар қабылданды. Бұдан басқа, Департамент мамандарының сарапшы ретінде қатысуымен 2024 жылы 45 ішкі бақылау шарасы өткізіліп, нәтижесінде 100-ге жуық бұзушылық анықталды. Аталған бұзушылықтардың басым бөлігі жер қатынастары саласында орын алған. Мәселен, «Жер учаскесінің жалдау мерзімін ұзарту» мемлекеттік көрсетілетін қызметі бойынша тиісті қызметті алу үшін жинақталған құжаттар тізімі толық болғанымен, құжаттардың жарамдылығы тексерілместен, қызмет нәтижесін ұсыну деректері тіркелді.

Атап өткен жөн, жер қатынастары саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсету заңнамаларына және Жер Кодексіне енгізілген өзгерістерді қызмет берушілердің уақытылы бақыламауы және қызмет көрсетуге қажетті құжаттар тізімін толықтығын ғана емес олардың жарамдылығы мен онда көрсетілген деректердің дұрыстығын тексермеуі салдарынан заңбұзушылықтар кездесіп жатады.

Бұл тұрғыда, Департамент қызмет берушілердің заңнама талаптарын сақтауы және бұзушылықтардың алдын алу шаралары ретінде ішкі мемлекеттік бақылау жұмыстарын қатаң бақылауда ұстайды.

Өмір есігін енді ашқан сәбиіңіздің туу туралы куәлігін «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ-да алу үшін (қажетті құжаттар):

- Туу туралы өтініш;

- Ата-анасының немесе нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкілінің жеке басты куәландыратын құжаты немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін);

- Ата-анасының неке қию (ерлі-зайыпты болу) туралы куәлігінің көшірмесі (акт Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерде тіркелген кезде және АХАЖ АЖ мәліметтер болмаған жағдайда);

- Көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат қажет болады.

АЛ, шетелдіктер, азаматтығы жоқ тұлғалар қосымша:

- Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдік шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхатын;

- Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ тұлға тұрғылықты жері бойынша тіркеу туралы Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының белгісі бар азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігін;

- Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдік немесе азаматтығы жоқ тұлға азаматы болып табылатын елдің немесе азаматтығы жоқ тұлғаның тұрақты тұратын мемлекетінің құзыретті органдары берген оның жеке басын куәландыратын құжаты және олардың мәтінінің қазақ немесе орыс тіліндегі нотариалды түрде куәландырған аудармасын ұсынады.

Шетелдіктің, азаматтығы жоқ тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттарының мәтіні аудармасының дұрыстығы шетел азаматы болып табылатын мемлекеттің немесе азаматтығы жоқ тұлға тұрақты тұратын мемлекеттің дипломатиялық өкілдігінде немесе консулдық мекемесінде не сыртқы саяси ведомствосында куәландырылуы мүмкін. Бір жасқа толған және одан да асқан баланың тууын мемлекеттік тіркеу туралы өтінішке қосымша туу туралы медициналық куәлік (ол электрондық түрде болмаған жағдайда) қоса беріледі.

Страница 1 из 113

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Біріңғай мемлекеттік байланыс

AqPrint

Байланыс номерi :     +7 702 132 03 32      +77122458521